Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Μιχαλάκη, είσαι τρέλα...


Έχω «κόλλημα», το παραδέχομαι… Αν δεν με βρεις στη δουλειά, μπροστά στον υπολογιστή, αν δεν με βρεις στο γήπεδο, να παρακολουθώ ποδόσφαιρο ή μπάσκετ, ή, έστω, σε μια σκοτεινή αίθουσα στο σινεμά, θα με βρεις «αγκαλιά» με το Playstation, με τα φιλαράκια μου ή μόνο, να παίζω αποκλειστικά και μόνο αθλητικά παιχνίδια και να προσπαθώ να «σπάσω» κάθε ρεκόρ.


Ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί σαν εμένα εκεί έξω… Ξέρω ότι η αναμονή μέχρι τον Οκτώβριο, όταν και τα περισσότερα παιχνίδια κυκλοφορούν, είναι ακόμα μεγάλη και η προσμονή ακόμα μεγαλύτερη… Ξέρω επίσης ότι, όπως και εσείς εκεί έξω, έτσι και εγώ, από την στιγμή που έμαθα ότι το ΝΒΑ 2Κ11 θα έχει εξώφυλλο τον Μάικλ Τζόρνταν και πως ο παίκτης θα είναι επιλέξιμος μέσα στο παιχνίδι, έχω «τρελαθεί»… Τα πρώτα βίντεο έκαναν ήδη την εμφάνισή τους στο YouTube και το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό…


Και ο Οκτώβριος είναι ακόμα μακριά… Έτσι, μπορώ μόνο να σιγοτραγουδάω… Κυκλοφόρησέ το, το τιμημένο, δεν μπορώ, δεν μπορώ να περιμένω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου